Kopējas sāpju mazinošas vielas var izraisīt dzirdes zudumu sievietēm
Veselība

Kopējas sāpju mazinošas vielas var izraisīt dzirdes zudumu sievietēm

Jauns pētījums atklāja, ka daži bieži sāpoši līdzekļi var izraisīt dzirdes zudumu sievietēm. Pētnieki secināja, ka sievietes, kas ilgstoši lieto ibuprofēnu vai acetaminofēnu, visticamāk attīstīs dzirdes zudumu, salīdzinot ar sievietēm, kuras lieto šīs zāles tikai mazāk nekā gadu.

Pētījuma vecākais autors Dr. Gary Curhan izskaidroja "Lai gan lielāks dzirdes zuduma risks ar pretsāpju līdzekļu lietošanu bija neliels, ņemot vērā, cik bieži šīs zāles lieto, pat mazam riskam pakļautam daudzumam varētu būt nozīmīga ietekme uz veselību. Pieņemot, ka cēloņsakarība, tas nozīmētu, ka apmēram 16,2 procenti dzirdes zudumu šajās sievietēs varētu būt saistītas ar ibuprofēna vai acetaminofēna lietošanu. "

Balstoties uz vairāk nekā 54 000 sieviešu datu analīzi, pētnieki atklāja, ka ilgstoša lietošana parastām sāpēm zāles bija saistītas ar lielāku dzirdes zudumu. Tomēr pētījums neuzrādīja cēloņsakarības.

Dr. Curhan secināja: "Dzirdes zudums ir ārkārtīgi izplatīts Amerikas Savienotajās Valstīs un var nopietni ietekmēt dzīves kvalitāti. Maināmo riska faktoru atrašana var palīdzēt mums noteikt veidus, kā samazināt risku pirms dzirdes zaudēšanas sākuma un lēna progresēšana tiem, kam ir dzirdes zudums. "

Atzinumi tika publicēti American Journal of Epidemiology .

Augsta tauku satura uzturs veicina sirds un asinsvadu slimības, ietekmē sarkano asins šūnu
Kāpēc jums jāuztraucas par recepšu testosteronu

Atstājiet Savu Komentāru